Friday, July 11, 2014

A voljele su nas ulice noćas;
kunem vam se voljele su nas.
I tražile su nam utjehu noćas
musave,
i uplakane.
I pokušale su da nas sa:čuvaju noćas;
Zar ne vidiš da su pokušavale?
Dok se grad
ogleda u samoći
jedne ljetnje kiše
i asfalta kojeg je ostavila bez daha...
I eto,
iskliznula mi je misao.

Ti si moj trenutak
koji traje godinama,
možda čak i mjesecima.
i moj osmijeh;
I onaj prasak između 
njegovog sudara sa tvojim.
I blud;
I žudnja.
Moja Radost;
Jedina.
Ti si moja tišina, 
i ona moja šutnja koja traje
dugo,
predugo i za jedno čekanje;
Moj zagrljaj,
i ljubav,
I grozničava čežnja;
i slutnja;
To si mi.

I kunem ti se
nikad nisi ljepši bio 
nikome
no meni noćas,
Naslonjen kostima na zid
višiš
sa cigaretom
i kariranom košuljom;
I kunem ti se
nikad niko
nije imao veću želju da te zagrli
no ja
dok sam treptala 
između tvojih osmijeha
i pogleda na dolje,
I držala dah.

I stvarno je grmjelo, vidiš li?

No comments:

Post a Comment